Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

Ga mee met CROSSROADS actieve vakanties!!

Roberto zegt:

Ik zit inmiddels in de kampleiding van een zeilkamp in Akkrum, 1-8 augustus. Als iemand zin heeft om mee te gaan: we zoeken nog iemand met zeilervaring! Naast mij gaan er twee meiden van 19 en 22 mee.

2009-06-24 13:59:54
Lenneke zegt:

Gezocht: Reisleiders m/v


Nog geen plannen voor de zomervakantie? Stel je voor dat je anderen een supervakantie kunt bezorgen, tegelijkertijd van je eigen vakantie kunt genieten, én iets van Gods liefde kunt laten zien! Het kan allemaal door het leiden van een CrossRoads kinderkamp of jongerenreis. Met een team van leeftijdsgenoten geef je leiding aan een kleine groep jongeren (leeftijdscategorieën 9-12, 12-15, 15-19 of 18-25 jaar). Ook voor komende zomer zijn er nog reisleiders nodig om alle CrossRoads vakanties te doen slagen! We zoeken o.a. nog mensen die kunnen surfen of zeilen, maar hebben ook reisleiders nodig voor een kanotocht in Zweden, survival in Frankrijk, of een boer’nlandweek in Friesland. Het kost natuurlijk wel wat van je inzet, maar je krijgt er veel voor terug: goede gesprekken, tieners dichter naar God zien groeien, nieuwe vriendschappen, je grenzen verleggen, genieten van de natuur en een heleboel meer van zulke onvergetelijke ervaringen! Natuurlijk krijg je ook nog eens flinke korting op de reissom en kun je er in sommige gevallen ook studiepunten mee verdienen. Interesse? Mail voor meer informatie naar reisleiders@crossroadsvakanties.com of kijk op www.crossroadsvakanties.nl.

Tot ziens bij CrossRoads!

2008-01-28 19:56:13
omeaart zegt:

Ik moet me nu heel erg inhouden om nu niet gelijk een spambericht voor St. Kaleb neer te zetten Wink

2008-01-28 21:59:59
Friezin zegt:

een boer’nlandweek in Friesland



Een wat? Hmm

2008-01-28 23:22:20
iaspidem zegt:

een boer’nlandweek in Friesland



Een wat? Hmm



Heb je ooit wel eens in een stal geslapen? En heb je wel eens van hooivorkhangen en strovolleybal gehoord? Of wat dacht je van een heuse laarzenspeurtocht? Dat gaan we namelijk doen deze vakantie! En dat niet alleen, want de boer en de boerin kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het verzorgen van de dieren! Vergeet dus je oude kleren en kaplaarzen niet!

Deze week zijn we te gast bij boer Thom en boerin Tsjikke Krol, waar we slapen in slaapzalen in de koeienstal. Op en rondom de boerderij in Friesland is van alles te beleven. Een GPS tocht door de weilanden, polsstokspringen, een nachtelijke dropping, een spannend verhaal op de hooizolder, trampolinespringen in de stallen of de hoogst mogelijke muur van stro bouwen. Vervelen zullen we ons zeker niet!

Maar er is ook werk aan de winkel, dus steek je handen maar alvast uit de mouwen. We gaan de boer en de boerin helpen met het verzorgen van de dieren die er zijn. Koeien, herten, eenden, schapen, kippen, ganzen, konijnen en een pauw ontbreken niet. We mogen de beesten knuffelen en voeren, maar moeten natuurlijk ook de hokken schoonmaken, pruimen plukken en eieren rapen. We zullen af en toe met de tractor naar het land gaan om een hek te repareren of de koeien te inspecteren. Want misschien wordt er wel een kalfje geboren! Aan het eind van deze week weet je precies hoe van koeienmelk een milkshake kan worden gemaakt, weet je hoe een vers gelegd eitje smaakt en weet je wat een schaap zoal eet.

Ondanks dat deze week in het teken van de boerderij staat is er in de omgeving genoeg te doen. Uitstapjes maken met de fiets naar de manege of de ijsboerderij. Bij mooi weer kunnen we gaan zwemmen in het meer. Met de busjes die deze week tot onze beschikking staan zouden we een bezoek kunnen brengen aan de zeehondencrèche in Pieterburen of aan de ‘insektenwereld’ in Leens, een dierentuin vol reptielen, insecten en andere gekke beesten. Dit belooft een gezellige en actieve week te worden!

uhmmm Frieze imago???
Anyway, ik ben zelf vroeger meegeweest op een crossroads kamp het heb er toen van genoten, dus het is best aan te raden.

2008-01-29 01:08:48
Sjoetje zegt:

IS te gek! vorig jaar een kamp geleid ook, vet leuk om te doen! Aanrader dus, lekker met pubertjes op vakantie Smile

2008-01-29 10:49:16
Mazzeltov zegt:

Betaal je als reisleider evenveel als de reizigers die je onder je hoede hebt of krijg je korting???

2008-02-18 19:47:51
Lenneke zegt:

Voor de binnenlandse reizen betaal je 35 euro, en voor de buitenlandse reizen betaal je 30% van de reissom!! Smile

2008-02-18 21:32:27
DeePee zegt:

Als alles meezit ga ik dit jaar mee als staflid voor een moutainbike vakantie in frankrijk! Ik heb er echt zin in Goedzo!

2008-03-14 18:13:44
visjeseter zegt:

Kun je je nog opgeven als potentieel 'leider' bij één van de kampen? -k zit nog sterk te twijfelen wat ik zal doen deze zomer-

2008-03-15 20:52:06
Lenneke zegt:

Ja, volgens mij wel! Ze zijn nog dringend op zoek naar stafleden!!

2008-03-29 16:45:02
DeePee zegt:

Ja dat klopt inderdaad. Ik ga dit jaar moutainbiken als er genoeg aanmeldingen binnen zijn. Dus als er nog mensen willen moutainbiken dan is dit de ideale gelegenheid!

2008-04-07 17:17:58
Roberto zegt:

Ik zit inmiddels in de kampleiding van een zeilkamp in Akkrum, 1-8 augustus. Als iemand zin heeft om mee te gaan: we zoeken nog iemand met zeilervaring! Naast mij gaan er twee meiden van 19 en 22 mee.


Nog steeds gezocht! Er zijn nu al teveel deelnemers, dus een vierde reisleider (en schipper) is zeer welkom!

2009-07-01 16:29:43

Sponsors