Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

Joran van der Sloot

erikdoeke zegt:

Wat vinden jullie van de media show rondom Joran van der sloot?

2010-06-08 21:51:42
Lekkerding zegt:

Tja, hij bakt er niet zoveel van... Ik heb het wel met hem te doen, want volgens mij spoort hij gewoon niet. Hij verslijt zijn leven met gokken&vrouwen. Ik wens hem ook echt geen gevangenisstraf in Peru toe.. En bovendien hij is nog niet schuldig verklaard Wink! Misschien heeft hij er echt niets mee te maken..

2010-06-08 22:38:45
erikdoeke zegt:

Mss heeft hij niks met dit Peruaanse meisje te maken idd. (nathalie holloway wel uiteraard)
Waarom een gevangenisstraf risceren voor 5000 dollar?
in Peru ook nog.

Maarja, als je verslaafd bent aan gokken ben je tot alles in staat.

2010-06-08 22:49:53
erikdoeke zegt:

Ik hoop niet voor hem dat hij de "vriendin" wordt van zijn medegevangenen

2010-06-08 22:52:21
Roberto zegt:

Ik hoop niet voor hem dat hij de "vriendin" wordt van zijn medegevangenen


Eeuh ... teveel Prison Break gekeken?

2010-06-09 09:07:36
LA ShakeIt zegt:

Mss heeft hij niks met dit Peruaanse meisje te maken idd. (nathalie holloway wel uiteraard)



Niet?? Dat lijkt me zo klaar als een klontje en hij heeft alle bewijzen tegen zich...

Wat ik het ergste vind: in de zaak Nathalie is hij niet veroordeeld omdat de bewijzen niet sterk genoeg zijn (of door domme foutjes in het proces), vervolgens loopt zo'n kerel nog vrij rond en maakt zijn volgende slachtoffer!!

En als het echt is zoals hij nu bekend heeft (het is de vraag of dat waar is), dat hij haar vermoord heeft omdat zij aan zijn laptop zat, dan is het pas echt een psychopaat. Boos worden is tot daar aan toe, maar dat iemand zo ver kan gaan...

Brr...

2010-06-09 17:52:13
Roberto zegt:

Mss heeft hij niks met dit Peruaanse meisje te maken idd. (nathalie holloway wel uiteraard)



Niet?? Dat lijkt me zo klaar als een klontje en hij heeft alle bewijzen tegen zich...



Ik heb de bewijzen niet gezien, Doorn ook niet. De beelden van Peter R zijn helaas geen bewijs, en da's maar goed ook, want in een documentaire op de (commerciƫle) televisie kun je dingen aannemelijk maken die in werkelijkheid anders liggen. Dat Joran zo gek als een deur is lijkt me aannemelijk, een normaal mens gaat niet zo stoer lopen doen over een verdwijning, maar die beelden bewijzen niet dat hij Natalee heeft vermoord. Of hij die Peruaanse dame heeft omgebracht weten we niet: Peru is een corrupt land, waar de politiek en de politie de media volop bespelen. Er zit zoveel 'ruis' op de gegevens die naar buiten komen dat je op basis daarvan echt niet vanachter je televisie in Nederland kunt bepalen of hij het gedaan heeft of niet.

Wat ik het ergste vind: in de zaak Nathalie is hij niet veroordeeld omdat de bewijzen niet sterk genoeg zijn (of door domme foutjes in het proces), vervolgens loopt zo'n kerel nog vrij rond en maakt zijn volgende slachtoffer!!


Dat vind ik ook ernstig, maar voor de rechtstaat is het enorm belangrijk dat de rechten van de verdachte serieus genomen worden. Joran heeft die rechten ook, zelfs als hij een psychopatische moordenaar blijkt te zijn. Gelukkig is het hier (en op Aruba) geen Amerika, waar je veel meer je eigen onschuld moet bewijzen.

En als het echt is zoals hij nu bekend heeft (het is de vraag of dat waar is), dat hij haar vermoord heeft omdat zij aan zijn laptop zat, dan is het pas echt een psychopaat. Boos worden is tot daar aan toe, maar dat iemand zo ver kan gaan...

Brr...


Ik las vanochtend over de zaak tegen Benno L, de zwemleraar die ontucht heeft gepleegd met zwakzinnige leerlingen, echt verschrikkelijk hoe sommige mensen in elkaar zitten... als ik het zo inschat heeft hij net als Joran geen kans meer om ooit nog een gelukkig leven te leiden. Verschrikkelijk inderdaad, maar beide zijn en blijven menselijke wezens waar we als maatschappij mee om zullen moeten gaan.

2010-06-09 18:09:13
LA ShakeIt zegt:

Mss heeft hij niks met dit Peruaanse meisje te maken idd. (nathalie holloway wel uiteraard)



Niet?? Dat lijkt me zo klaar als een klontje en hij heeft alle bewijzen tegen zich...



Ik heb de bewijzen niet gezien, Doorn ook niet. De beelden van Peter R zijn helaas geen bewijs, en da's maar goed ook, want in een documentaire op de (commerciƫle) televisie kun je dingen aannemelijk maken die in werkelijkheid anders liggen.



Ik doelde hierbij niet op Nathalee, maar op die Peruaanse. En dan niet de beelden van Peter R. (die loopt altijd zo op te scheppen dat ie zo geweldig is), maar die van het hotel. En je hebt gelijk dat je dat niet vanaf je luie stoel kan beoordelen, maar het is toch wel erg verdacht dat hij op tijdstip van overlijden aanwezig was, en vervolgens gevlucht is.... Ach, we wachten het wel af...

2010-06-09 21:23:31

Sponsors