Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

Retraite commissies

Lisa Timmerman zegt:

Hee Ichthianen!

De Retraite komt er aan! Dit fabeltastische weekend vindt plaats van 22-24 november. Nu denk je misschien, 'Oh maar dat duurt nog heel lang?' Ja, dat is zo, maar er moet ook nog heel veel gebeuren. Daar willen we graag jullie kwaliteiten voor gebruiken! Voor nu hebben we de volgende commissies in de aanbieding: 

1. De PRcommissie: De PR-cie is verantwoordelijk voor alle interne en externe promotie voor de Retraite. De commissie is compleet vrij in de uitvoering en kan elk jaar aangepast worden op het thema.  Dingen die eigenlijk elk jaar wel terug komen zijn: een logo en huisstijl ontwerpen, een filmpje  voor de onthulling van het thema (of het algemene promotiefilmpje), promotie tour langs verenigingen, de Retraite magneet en het filmen en fotograferen tijdens het weekend.  2. De sponsorcommissie: De sponsorcommissie is verantwoordelijk voor de sponsorinkomsten tijdens de Retraite. Dit kan een geldbedrag zijn, maar ook een sprekers/workshopleider of een boek.

Mocht je nou denken: 'Hee dit vind ik leuk/Hier ben ik goed in/Dit wil ik nog leren', schroom dan niet en stuur snel een mail naarsecretaris@ichthusretraite.nl en wie weet mag je helpen het leukste weekend van het jaar te organiseren!

2019-04-12 11:36:53

Sponsors