Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

Transformission 2012!

Arie zegt:

Afbeelding door de gebruiker geplaatst.
De poster spreekt eigenlijk voor zichzelf. Transformission is een mooie en inspirerende dag om toegerust te worden om naar buiten te treden als christen. Het lijkt me mooi als hier ook vanuit Groningen een groep heen gaat! De kosten zijn € 10 en je krijgt er veel moois voor terug. Voor meer informatie en opgave kijk op www.getuigen.nu.

2011-11-22 17:06:39
Mirjam zegt:

Leuk, ik ga mee!

2011-11-22 17:09:36
Jootje zegt:

Top! Zijn er nog meer Groningers die meegaan? Happy

2011-12-13 21:56:21
Arie zegt:

Transformission komt inmiddels een stuk dichterbij, over slechts 3 weken is het evenement al daar! Deze dag biedt een ontzettend mooie gelegenheid om toegerust te worden in het uitleven van je christen-zijn. Samen met IFES en StudentAlpha is er door Ichthus Landelijk een goed programma neergezet om je praktische handvaten te bieden.

De deadline voor inschrijving voor deze activiteit is aanstaande zaterdag 21 januari. Schrijf je dus z.s.m. in!

2012-01-16 13:31:26
Bram zegt:

Helaas, ik kan niet!

2012-01-16 17:36:05
Femke zegt:

Ik denk dat ik wel mee ga Smile

2012-01-16 19:59:49
Femke zegt:

Ik weet zeker dat ik wel mee ga Wink Heb me net aangemeld! Wie gaan er nog meer?

2012-01-19 21:08:22
Double U B zegt:

Ik had het al in een ander topic gezegd, maar ja, ik ga ook mee!

2012-01-19 22:19:37
Arie zegt:

De deadline was verschoven en is nu morgen: 28 januari. Dus wil je er nog heen, maar heb je je nog niet opgegeven? Niet getreurd, geef je op via http://www.getuigen.nu!

2012-01-27 14:59:04
Mirjam zegt:

Oei, dat wordt vroeg treinen Razz
Ik heb er zin in!

P.s. Het is nog mogelijk je op te geven! www.getuigen.nu

2012-02-02 17:28:36
Femke zegt:

Poe, dat was een hele lange reis (die overigens ook de moeite waard was met een prachtige zonsopgang boven de besneeuwde velden waar een lage mist de toppen van de bomen omsluierde - en o.a. een busritje tussen station Den Dolder (waar?) en Amersfoort), maar zeker de moeite waard!

Fijn om weer bemoedigd te worden om het evangelie te delen in Groningen, opgebouwd te worden door verschillende nuttige workshops en weer nieuwe inzichten te krijgen. En nu dit de vereniging in en vooral in de stad zichtbaar maken!

2012-02-04 22:03:22
Double U B zegt:

Poe, dat was een hele lange reis (die overigens ook de moeite waard was met een prachtige zonsopgang boven de besneeuwde velden waar een lage mist de toppen van de bomen omsluierde - en o.a. een busritje tussen station Den Dolder (waar?) en Amersfoort), maar zeker de moeite waard!

Fijn om weer bemoedigd te worden om het evangelie te delen in Groningen, opgebouwd te worden door verschillende nuttige workshops en weer nieuwe inzichten te krijgen. En nu dit de vereniging in en vooral in de stad zichtbaar maken!


Wat zij zegt!

2012-02-04 22:34:11
Mirjam zegt:

Poe, dat was een hele lange reis (die overigens ook de moeite waard was met een prachtige zonsopgang boven de besneeuwde velden waar een lage mist de toppen van de bomen omsluierde - en o.a. een busritje tussen station Den Dolder (waar?) en Amersfoort), maar zeker de moeite waard!

Fijn om weer bemoedigd te worden om het evangelie te delen in Groningen, opgebouwd te worden door verschillende nuttige workshops en weer nieuwe inzichten te krijgen. En nu dit de vereniging in en vooral in de stad zichtbaar maken!


Wat zij zegt!



Wat zij zeggen!

2012-02-04 22:36:35

Sponsors