Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

Oekraïne Trip 2009

Joël zegt:

Waarde Ichthusbroeder,

Hierbij wil ik je uitnodigen voor een reis naar Oekraïne die plaats zal vinden van 25 juli t/m 9 augustus. Het wordt georganiseerd door twee van onze Navigatorbroeders (uit Utrecht en Rotterdam), maar Ichthianen zijn ook van harte welkom! Zelf ben ik vorig jaar ook mee gegaan en dit jaar ga ik absoluut weer mee.

Hierbij het bericht dat rondgestuurd is in de infomail van de Navigators te Utrecht:

Ukraine Trip

Wil jij voor weinig geld een topvakantie hebben, én bouwen aan Gods Koninkrijk? Wil jij met een groep mannen zij aan zij hout hakken in de volle zon? Ga mee naar de Ukraine Trip, dé reis waar Navigatorjongens heengaan en als Navigatormannen terugkomen! Twee weken fysiek werk, voetbal, kampvuur, bijbelstudie, en mooie contacten met Oekraïense christenen. Vraag
... (1) om meer informatie, en kom naar de informatieavond op 4 juni. Men only. Aanmelden en informatie: ua.trip apestaartje gmail.com. Kijk ook op: http://www.niekxwebdesign.com/ua/flyer2.jpg

Joël

P.S. De genoemde informatieavond is dus volgende week donderdag om 18:00 in Rotterdam, zoals ook te lezen is in de flyer.

(1) Naam verwijderd i.v.m. privacy en Google enzo, uiteraard ben ik zelf ook beschikbaar voor meer informatie.

2009-05-25 17:41:02
Mazzeltov zegt:

Hoe duur is het? en waar zit je? Aan de zwarte zee kust mag ik hopen...

en btw men only?

2009-06-03 21:33:17
Joël zegt:

Vorig jaar kwam het geloof ik neer op zo'n 200 a 300 euro alles inclusief, op zich niet duur voor een volledig verzorgde 16-daagse reis...
Het overgrote deel van de kosten zijn reiskosten, dus met name benzinekosten en kosten van slijtage aan de auto's (en boetes van flitspalen Wink ). Vorig jaar hebben we vantevoren een busje gekocht, en die na afloop weer verkocht, wat waarschijnlijk nog meer geld heeft bespaard.
Het eten daar is bijzonder goedkoop en een groep lokale jongedames ontfermt zich graag over de bereiding ervan, en zet maarliefst drie keer per dag een volledige warme maaltijd op tafel. Het onderdak is ook gratis, maar verwacht niet al teveel luxe, zo sliepen we vorige keer een week in een gekraakt badhuis uit het communistische tijdperk... Smile Hoewel we dan wel weer de eerste en laatste nacht doorbrachten in een enorme villa in Polen...

Het is niet in de buurt van de Zwarte Zee, maar in het noordwesten, in de buurt van Луцьк (niet al te ver van Polen). Maar ik moet ook zeggen dat de dagen wel redelijk volgepland zitten, dus enorm veel tijd voor toerisme is er ook niet.

En men only, inderdaad...

2009-06-04 11:28:11
Simpel zegt:

Klinkt echt vet stoer! Heb deze zomer mn eigen bikkelvakantie echter al gepland. We gaan backpacken door de Hooglanden.

2009-06-04 12:31:40
Joël zegt:

Het is ook vet stoer Smile Vorig jaar was mijn minst toeristische maar ook verreweg mijn mooiste vakantie tot nu toe.

En met je mede-christen-mannen houthakken, voetballen en daarna emmers (koud!) water over elkaar heen gooien bij de waterput als alternatieve douche is weer eens wat anders dan samen liedjes zingen, bijbelstudie doen en bidden. Hoewel er aan die laatste dingen gelukkig ook absoluut geen gebrek was!

Het enige nadeel is dat 25 juli nog zo ver weg is... Sad

2009-06-04 13:25:53

Sponsors