Forum

oud & nieuw 2008/2009

Alja

Misschien trekt het op? Daar heeft het nog 11 uur voor.... Alhoewel, er is niet veel wind Neutral.

><>

Roberto

Ik ga zometeen sterretjes kopen Mr. Green

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

visjeseter

Ik heb al sterretjes! Die zijn vet cool! Maar voor de rest haat ik vuurwerk!

Alja
Roberto

Zit je een keer eersterang op de negende verdieping, voorspellen ze mist Confused...

Als de mist net zo hoog hangt als vorig jaar kun je vanaf de 12e van de aqua net over de mist heen kijken en de hoge vuurpijlen zien Smile Dat was wel een fantastisch uitzicht trouwens, Groningen was één grote wolk waar alleen wat torens bovenuit kwamen.

En? Hangt het net zo laag?

><>

Roberto
Alja

En? Hangt het net zo laag?

Inmiddels is de mist aardig opgetrokken, ik kan de Palladiumflat weer zien. Volgens weeronline.nl blijft het vannacht zo.

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

Blikje

Vandalistisch blikjes, het was mooi. Toch dacht ik dat we de hele nacht doorgingen..

Stem GGEP, de partij met voorman Bos, en motivator Ben

Pino
Blikje

Vandalistisch blikjes, het was mooi.

Zeg dat wel! Hulde aan brandweer en politie Laughing

Blikje

BTW: Ik heb mijn aandenken aan mijn vandalistisch gedrag vergeten mee te nemen. Ik zou deze gaarne alsnog zo spoedig mogelijk aan mijn wand hangen

Stem GGEP, de partij met voorman Bos, en motivator Ben

Proeme

vinden jullie het erg als we jullie aangeven wegens vandalisme om zo te voorkomen dat wij als onschuldige bewoners van de saffierflat voor de kosten opdraaien?

het uurtje dat ik van het feest heb meegemaakt was gezellig. Mooi om weer bij Ichthus te zijn

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!
Kingdom's Battle was ook heel tof.

Lovelace

Jo, het was geslaagd wat mij betreft. Blikje, jouw door vandalisme verkregen stuk oud ijzer staat hier idd nog; kom het dus maar halen. Verder ligt hier nog een spelletje Junglespeed. De eigenaar kan zich bij mij melden.

T

De is van Sjoetje, die wou ze weer terug, dus, een paar verdiepingen naar beneden voor jou, of naar boven voor Sjoetje Wink

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Timswa

Foto's!

Ik heb verscheidene mensen met camera's zien rondlopen / plaatjes schieten op oudjaarsavond en met nieuwjaar. Hou ze niet voor jezelf, maar deel met de andere Ichthianen!
Stuur mij een mailtje of kom even langs om ze te brengen, of ik kom bij jou langs om foto's te halen!

Pro Deo

Sjoetje
Mr. T

De is van Sjoetje, die wou ze weer terug, dus, een paar verdiepingen naar beneden voor jou, of naar boven voor Sjoetje Wink

Owja, ik zal 'm binnenkort ff ophalen ofzo.. kwas er zaterdag nog btw, niet aan gedacht hè... waar ligt ie?

Fais de l'Éternel tes délices, et il te donnera ce que ton coeur désire

Timswa

Had jij ook geen fototoestel mee, Sjoetje?

Pro Deo

Sjoetje

jaa

Fais de l'Éternel tes délices, et il te donnera ce que ton coeur désire

Timswa

Ik kom vanavond om 7 uur wel even langs om ze op te halen, ok?

Pro Deo

LA ShakeIt

was 't gezellig? Ik was er namelijk niet en lees dit nu pas hè -)

dit was sjoetje trouwens Smile

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: