Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

[Gezocht] Iemand die vrijdag/zaterdag in amersfoort komt

M zegt:

Hey Ichthianen,

onze Amsterdamse mede-ichthianen zitten met een probleem: ze kunnen via Ifes niet meer marcusboekjes krijgen omdat die bij Ifes op zijn en er geen nieuwe druk komt.

Nu wil het geval dat wij nog een stuk of 40 hebben liggen die zij kunnen krijgen, echter ligt Amsterdam niet naast de deur... Vrijdag en zaterdag zit het bestuur van A'dam echter in Amersfoort waar zij met alle plezier de boekjes in ontvangst willen nemen. De vraag is nu: wie gaat er toevallig naar Amersfoort omdat hij naar ouders/vrienden gaat en voor ons die boekjes daar wil droppen? Ik denk dat ze de boekjes wel van het station op kunnen komen halen.

Mocht je kunnen: neem even contact met mij op!

2010-01-07 12:13:56
Alja zegt:

Sorry, ik blijf uitgerekend dit weekend in Groningen. Anders was ik denk ik de meest geschikte kandidaat hiervoor (m'n ouders wonen in Amersfoort).

2010-01-07 12:37:54
Väinämöinen zegt:

Misschien zou je Anke kunnen vragen, haar ouders wonen in Soest Wink

2010-01-07 14:05:42
M zegt:

@ Alja, jammer...

@Wietsee: ik vraag haar wel even als er geen reactie komt...

Iemand meer ideeen? Het zou mooi zijn als A'dam dinsdag gewoon los kan met het marcusproject!!

2010-01-07 14:26:54
Fabianne zegt:

Hoi M,

Marcus is morgen in Groningen voor colleges op het Zernike en rijdt daarna naar huis ( Amersfoort Smile). Als je de boekjes op het Zernike kunt komen droppen, kunnen ze meerijden!

Je kunt Marcus of mij wel even bellen hiervoor.

Groetjes
Femke

2010-01-07 18:47:17
Roberto zegt:

Heel Ichthus zit op dit moment in het IC, maar ik heb het bestuur even ingelicht. De boekjes zijn morgen bij mij op de BB (Bernouilliborg, Blauwe Blokkendoos, Blue Building, het meest centrale gebouw van Zernike Smile) en ik zorg dat ze bij Marcus (what's in a name Mr. Green) terecht komen.

2010-01-07 23:01:22
M zegt:

great!!!

Het is ondertussen helemaal in kannen en kruiken Happy

2010-01-08 10:43:51

Sponsors