Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

Ruth zoekt kamer vanaf september 2010 (of eerder)!

Lief Meisje zegt:

Dag Ichthianen!

De huisgenoot van mijn schoonzusje (doen nu beide EH Basisjaar) zoekt vanaf september of iets eerder een kamer in Groningen. Hebben of weten jullie een kamer voor haar? Laat het dan weten (via een reactie of een pb)!!! Hieronder volgt haar bericht.

Alvast bedankt!

Marijke Krijnsen (alumna Ichthus Groningen)


Hoi!

Ik ben Ruth, 18 jaar en volg momenteel het Basisjaar aan de Evangelische Hogeschool in Amersfoort. Ik ben een rustige, serieuze, betrouwbare en nette meid die op z’n tijd ook van een beetje lol houdt!

Komend schooljaar (2010/2011) hoop ik in Groningen te starten met de opleiding Toegepaste Psychologie.

Een aantal hobby’s van mij zijn: ontwerpen/creatief bezig zijn, schrijven, piano en harp spelen, wandelen/hardlopen/skeeleren en véél genieten van Gods mooie schepping en de mensen om mij heen. Ik ben lid van de PKN (Gereformeerd) in Zwartsluis, maar bezoek ook regelmatig andere kerkelijke gezindten.

Maar wat zoek ik nou precies?? Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen waar ik vanaf september (of eerder!) in kan, met een minimale oppervlakte van 12 m2. Het liefst in een rustig, netjes huis/appartement/o.i.d. met 1 tot 4 medebewoners.

Denk je dat je een kamer voor me hebt of weet? Laat het me dan a.u.b. weten!
Dankjewel!!

Groetjes,
Ruth

2010-04-13 11:39:58

Sponsors