Forum

oud & nieuw 2008/2009

Lovelace

Oud & Nieuw Feest 2008/2009

Presented by:

Huize Wirwar
Afbeelding door de gebruiker geplaatst.

Nog geen plannen voor oud en nieuw dit jaar. Kom langs bij Saffierstraat 244 vanaf 22.00.
Neem vuurwerk, spelletjes en andere leuke gadgets mee om er een spetterend einde van te maken.

We stellen het op prijs dat je je aanmeldt zodat wij kunnen inschatten hoeveel we moeten inkopen. Dit kan via h…@gmail.com.
De kosten zijn 5 euro per persoon.

Benjamin
Ellen
Joshua

M

Goeie zaak, alweer veelste lang geleden dat er een huisfeest was!

"The sea is made of drops; and the sea which divides thee from Christ may be filled with the drops of thy little sins." - Spurgeon

Edd

Ik vind het maar wát mooi allemaal. Ik ben erbij!

You will respect my authoritah!

T

Ik kom misschien ook nog wel even langs.

Luft-raketten Exclamation

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Blikje

Daar heb ik nog een mooi filmpje van Wink

Stem GGEP, de partij met voorman Bos, en motivator Ben

Edd

Cool! Als je op het luft-raketten plaatje klikt worden er 2 tabbladen geopend!

You will respect my authoritah!

nakolis

Ik ben er ook bij!

met een bijdrage van 5 euro (Wat je natuurlijk sowieso over hebt voor waarschijnlijk het mooiste feest) verwacht ik wel dat het het mooiste feest ooit wordt! Ik zou graag zien dat we het een beetje classy doen.. de kerels hebben vast wel een pak, en alle meiden vinden het natuurlijk prachtig om speciaal nieuwe en mooie kleren aan te trekken!

"Oh momma, I gotta get buff now.. "

Winnie

dit wordt de eerste keer in 5 jaar dat ik geen ichthiaanse jaarwisseling heb Crying or Very sadCrying or Very sadCrying or Very sad

Coffee is to the body what the Word of the Lord is to the soul - Isak Dinesen

Blikje

Blikje Renkema is er natuurlijk ook bij!
Dit wordt weer dondersmooi Happy

Stem GGEP, de partij met voorman Bos, en motivator Ben

Double U B

Het feest kan nou al niet meer stuk. Vele dingen die van de gallerij gegooid gaan worden wel. Ik ben er iig bij!

Koffie

God gave me style and gave me grace
God put a smile upon my face

(Coldplay)

Tjoardster

En zullen we een stuk asfaltweg uitzoeken voor een vreugdevuur Mr. Green ?

Jootje

Tjaah, ik denk toch dat ik hierbij moet zijn om jullie een beetje in de hand te houden Mr. Green

Nee, gekheid, maar ik ben toch echt van plan dit jaar ook o&n in Groningen te vieren:)

Stemmen over activiteiten, meedenken over ideeen en studentikoze acties, op de hoogte blijven van alle wederwaardigheden in huize Cupido?

Word lid van huizecupido.hyves.nl!

Roberto

Zijn er ook oliebollen?

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

T

Hoor ik een sollicitatie voor de Oliebollen-cie?

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Roberto

Als iemand een frituurpan voor me fixt ga ik bakken Smile

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

M

gewoon een pan met olie toch Wink

"The sea is made of drops; and the sea which divides thee from Christ may be filled with the drops of thy little sins." - Spurgeon

Timswa

Oliebollen! appelflappen! Gekheid! Woehoe!

Pro Deo

Lovelace

Hee mensen,
Tot nu toe hebben we circa zeven officiele aanmeldingen. Weet je nu al dat je gaat komen of ben je ongeveer zeker, stuur dan even een mailtje naar h…@gmail.com om dit door te geven.
Vast staat nu al dat het een spetterend, knallend en onvergetelijk feest zal gaan worden in de Saffierflat waarin het zoals elk jaar weer een spreekwoordelijke heksenketel zal zijn.

Double U B

De aanmeldingen hier op het forum meegeteld?

Koffie

God gave me style and gave me grace
God put a smile upon my face

(Coldplay)

Lovelace

Liever even een officiele mail.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: