Forum

oud & nieuw 2008/2009

Double U B

Komt eraan.

Koffie

God gave me style and gave me grace
God put a smile upon my face

(Coldplay)

Gunvor L. Klevberg

Natuurlijk ben ik er ook. Ik stuur wel even een mailtje.

www.huizeindog.nl.nu
www.freewebs.com/huizeindog2/philosophy.wav

Timswa
Lovelace

Hee mensen,
Tot nu toe hebben we circa zeven officiele aanmeldingen. Weet je nu al dat je gaat komen of ben je ongeveer zeker, stuur dan even een mailtje naar h…@gmail.com om dit door te geven.

Hm, ik heb ook een mailtje gestuurd, maar geen antwoord gehad. Hoor ik nu bij die gelukkige zeven of niet? Wink

Pro Deo

Rosa Diva

Sjoetje en ik zijn er ook bij!

nakolis

Ik zou graag zien dat we het een beetje classy doen.. de kerels hebben vast wel een pak, en alle meiden vinden het natuurlijk prachtig om speciaal nieuwe en mooie kleren aan te trekken!

En we zijn het helemaal eens met Nakolis, dus kom allemaal op je mooist!!

Als een zorg te klein is om haar tot een gebed te maken, dan is ze ook te klein om tot een last te maken.
Corrie ten Boom

Lovelace

Op het moment staat het aantal aanmeldingen op 18. Wie volgt?

Timswa
Rosa Diva

Ik zou graag zien dat we het een beetje classy doen.. de kerels hebben vast wel een pak, en alle meiden vinden het natuurlijk prachtig om speciaal nieuwe en mooie kleren aan te trekken!

Ik heb geen pak, mag ik nu nog wel komen? Question

Pro Deo

Lovelace

Iedereen is welkom, ook als je alleen maar wat vodden hebt om aan te trekken.

Alja
Rosa Diva

Sjoetje en ik zijn er ook bij!

Vuurwerk en 'classy' vind ik niet echt een geslaagde combinatie... Hoewel het idee wel leuk is Smile

><>

T

Twee sets kleren mee dan maar... Mr. Green

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Lucky Luke

Het lijkt morgenavond uber gezellig te worden! Goedzo!
Ik neem homemade rookbommen mee en nog wat sterretjes. Razz

Lovelace

We zitten momenteel op zo'n 30 mensen die van plan zijn te komen.
Neem morgen ook even een leuk spelletje ofzo mee zodat er naast chillen, brullen en knallen ook nog ander vermaak zal zijn. Hier hebben we al: Puerto Rico, Carcassone, Uno, boardscript en Bonanza.

Gunvor L. Klevberg

Risk Express, het spel van wellicht de eeuw, moet er sowieso zijn (Nakolis)!

www.huizeindog.nl.nu
www.freewebs.com/huizeindog2/philosophy.wav

LA ShakeIt

Ai Ai Ai..... ze geven weer dikke mist aan voor oud en nieuw. Balen!

T

Ik vond het wel wat hebben vorig jaar. Smile

Maar voor het vuurwerk is het idd niet heel relaxed Wink

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Timswa

Misschien is het wel een knipoog van God. Geef je zoveel geld uit aan vuurwerk, en dan kun je het niet eens zien. Wink Daarmee dan aangevend dat er nuttigere dingen zijn om je geld aan uit te geven.

Dus Douwe, die rookbommen hebben dan ook niet veel nut. Wink

Pro Deo

Alja

Zit je een keer eersterang op de negende verdieping, voorspellen ze mist Confused...

><>

Roberto
Alja

Zit je een keer eersterang op de negende verdieping, voorspellen ze mist Confused...

Als de mist net zo hoog hangt als vorig jaar kun je vanaf de 12e van de aqua net over de mist heen kijken en de hoge vuurpijlen zien Smile Dat was wel een fantastisch uitzicht trouwens, Groningen was één grote wolk waar alleen wat torens bovenuit kwamen.

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

Double U B
Roberto

Als de mist net zo hoog hangt als vorig jaar kun je vanaf de 12e van de aqua net over de mist heen kijken en de hoge vuurpijlen zien Smile Dat was wel een fantastisch uitzicht trouwens, Groningen was één grote wolk waar alleen wat torens bovenuit kwamen.

* is blij dat hij met o&n op de bovenste verdieping van de saffier zit *

Koffie

God gave me style and gave me grace
God put a smile upon my face

(Coldplay)

Blikje

Blikje, wat een mist Neutral

Stem GGEP, de partij met voorman Bos, en motivator Ben

Lovelace

Dit lijkt idd een deja vu te gaan worden. Ik weet het nog goed van vorig jaar. Een uur rondgedoold om de Prunus heen, niet wetende dat ik er ondertussen al een keer langs gelopen was.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: