Forum

Meer dan 200 leden!

Rianne

Afgelopen week hebben we achtereenvolgens voor het derde jaar de grens van 200 leden gepasseerd. Daarmee is het voorwoord van Wouter in de almanak kloppend gemaakt.
We hebben nu 201 leden Very Happy

1 Petrus 1:13

Proeme

200, dat hadden we toch al een poosje?

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!
Kingdom's Battle was ook heel tof.

W@vE

Nee dus, we zaten op 199.

Science without religion is lame; religion without science is blind. (A. Einstein)
---------
Chemistry is physics without thought. Mathematics is physics without purpose.

brandhout

Ik zeg: LaughingLaughingGEFELICTEERD!!!! LaughingLaughing

Non tutti siamo esiliati, viventi entro le cornici di uno strano quardo. Chi sa questo, vive da grande. Gli altri sono insetti.

naief meisje

prima!
en wie is nummer 200?!?!?!

Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger...

Trent

Ik vind dat nummer 164 ook wel lof verdiend. Zonder 164 zou er geen nummer 200 zijn.

Je kunt wel 2 stappen tegelijk doen, maar geen stap overslaan! (E.J.Meerveld)

bbroeksema

pfff en de rest daartussen dan?! Razz

I did not create it, but It is creating me.
This is the very truth of God and not the
invention of any men.

/* Rich Mullins */

Tweety

Toch wel erg knap om elk jaar weer door die grens van 200 te gaan... Komt er ook eens een jaar dat we boven die grens blijven, dat zo helemaal top zijn! Ichthus Groningen rules!

"Trust in the Lord with all your heart and lean not on your own understanding; in all your ways acknowlegde Him and He will make your paths straight."

NSG_Hoog

Pas maar op! We gaan jullie inhalen Mr. GreenCool

Sinds dinsdag zitten we op 149!

Heb jij ook zo'n zin in bitterballen?

skalleluja

Hoort en zwijgt:

een bulderend lach!!! Mr. Green
kom eerst maar 's over de 150 heen, dan praten we verder Wink

Je bent zo mooi anders dan ik
natuurlijk niet meer of minder maar
zo mooi anders,
ik zou je nooit anders dan anders willen!

NSG_Hoog

Vier jaar geleden waren er 12 NSG'ers, vorig jaar hadden we 80 leden, nu 149. Bovendien komen er steeds meer Ichthianen naar ons toe, lees het volgende citaat één van onze fora:

Hej Navigators!

Ik zal mij ff voorstellen: ik ben (naam), 19 jaar, derde jaars studente Fysiotherapie en voormalig lid van Ichthus.

Ik ben nu op zoek naar een andere christelijke studentenvereniging en de Navigators lijkt mij leuk en gezellig!

SmileLaughingVery HappyMr. Green

LuukLuuk

Gelukkig gaat de groei van de Navigators niet met leegloop van de andere verenigingen gepaard.
Er is altijd wel wat uitwisseling van leden tussen verschillende verenigingen. Smaken verschillen nou eenmaal.
Ik vind het jammer dat je er trots op bent dat er een Ichthiaan is die overstapt naar de Navigators. Maar goed, gelukkig zijn het geen tientallen.

LuukLuuk
"Mathematical cryptography, as bad as it sometimes is, is the strongest link in most security chains." - Bruce Schneier

LuukLuuk

Nu ik het bericht lees op jullie forum... enige dagen geleden waren ik en Furby nogal geschokt door het plotselinge vertrek van deze Ichthiaan. Soms zijn het juist de mensen waar je toekomst in ziet de overstappers. We zullen deze Ichthiaan missen.

LuukLuuk
"Mathematical cryptography, as bad as it sometimes is, is the strongest link in most security chains." - Bruce Schneier

NSG_Hoog

Wij zullen deze ex-Ichthiaan met veel liefde ontvangen en ons over haar ontfermen, zodat ze 'gewoon' goed terechtkomt Smile

skalleluja

Hmmm ik begin ook een vermoeden te krijgen.. inderdaad erg jammer dat ze weg gaat, maar we gunnen de Navigators natuurlijk van harte hun 150ste lid!

Je bent zo mooi anders dan ik
natuurlijk niet meer of minder maar
zo mooi anders,
ik zou je nooit anders dan anders willen!

baribal

Waarom zit er in Ichthus niet dezelfde groei als bij de NSG? Wij zijn in jaren niet gegroeid, steeds in september onder de 200 en halverwege het jaar daaroverheen. Het is stabiel, maar groeit niet. heeft iemand een verklaring?
Niet dat groei altijd vooruitgang is, by the way. En 200 is ook erg veel, maar toch vraag ik het me af.

Ik ben geen neuroot!
Toch?
Nee, zeker niet! Denk ik...

Inspector Clouseau

waarom plaats jij je berichten 2 keer? Question

Ichthus is wel degelijk gegroeid, alleen de afgelopen 2 jaar niet. In die paar jaar daavoor dat ik er op zat is het ledenaantal gegroeid van 120 naar meer dan 200.

"These men made a vow of celibacy, just like their fathers and their grandfathers before them."

NSG_Hoog

CSFR heeft er inmiddels 81, waarvan 29 eerstejaars. Weet iemand of dat een al dan niet flinke groei is?

Roberto
NSG_Hoog

Vier jaar geleden waren er 12 NSG'ers, vorig jaar hadden we 80 leden, nu 149. Bovendien komen er steeds meer Ichthianen naar ons toe, lees het volgende citaat één van onze fora:

Hej Navigators!

Ik zal mij ff voorstellen: ik ben (naam), 19 jaar, derde jaars studente Fysiotherapie en voormalig lid van Ichthus.

Ik ben nu op zoek naar een andere christelijke studentenvereniging en de Navigators lijkt mij leuk en gezellig!

SmileLaughingVery HappyMr. Green

Huh, waarom is die nou weer vertrokken? Jammer hoor, had ik niet verwacht. Ik hoop dat ze een goeie tijd heeft bij de Navigators.

Ik kan me er niet zo druk om maken dat er mensen naar andere verenigingen vertrekken, maar ben altijd benieuwd waarom ze weg gaan. Smaken verschillen inderdaad, maar als mensen zich niet op hun plek voelen is dat wel jammer.

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

imbroglio

dus zitten we nu weer op 200 leden en wie weet zakken we nog wel verder terug, onder het motto: klein, maar fijn! of: wie t kleine niet eert, is t grote niet weert! Wink

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: