Forum

Meer dan 200 leden!

marit-goog

Ik heb vrij lang donkerbruin haar en uh ja, meestal heb ik zwarte all stars aan.
Please be gentle Embarassed

Jan-Gerrit

Hey, Tof dat je er was! Ik zag dat je je ook al aangemeld hebt als lid! Vet cool en van harte welkom!

Ichthus Rocks!!

Da mihi facta do tibi ius.

Siebrand

daar kan ik me bij aansluiten: welkom!

www.SiebrandenLinet.nl

T

Hmm hoeveel zouden we er dit jaar krijgen Razz...Gaan we de 200 halen??

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Homey

Sta ik eigenlijk wel in de ledenlijst?

Proeme

hoeveel leden hebben we eigenlijk dit jaar?

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!
Kingdom's Battle was ook heel tof.

Homey

Dat moet je even vragen aan een van mijn baasjes....dat weet ik niet

T

Ik vind dat we jou wel een ereplaatsje op de ledenlijst kunnen geven, maar dan moet je wel eerst contributie gaan betalen Mr. Green

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Tjoardster

Ik denk dat de contributie hoger is dan wat je voor dat beest op marktplaats vangt Razz .

Homey

He he, ik ben niet dat beest, ik ben Homey! En een plaatsje als erelid lijkt me wel wat!

Roberto
Homey

Dat moet je even vragen aan een van mijn baasjes....dat weet ik niet

Een van jouw baasjes heeft het op dit moment te druk met het spammen van het forum Cool

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

LA ShakeIt
Homey

Sta ik eigenlijk wel in de ledenlijst?

Niet dus.
Leeft Homey nog? We horen zo weinig van m!

Ulcridus

Homey leeft, maar heeft in zijn huidige verblijfplaats helaas geen toegang tot internet. Niet dat dat beest ooit iets zinnigs te melden heeft gehad, maar dat is een ander verhaal. Rolling Eyes

Lying in bed would be a perfect and supreme experience if only one had a colored pencil long enough to draw on the ceiling. - Chesterton

Proeme

hij is bij het Reveil en schijnt een nieuw hok te hebben (zie laatste claridad)

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!

Alja

Ja, 2x zo groot. En ik weet ook waar Homey verblijft (mag dat bekend worden?)

><>

Proeme

Huize Chils toch? Dat weet iedereen

of is ie daar niet meer?

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!

Ulcridus

Ach, we zijn ook niet gek Proeme Cool. Bovendien was dat konijn erg irritant Razz

Lying in bed would be a perfect and supreme experience if only one had a colored pencil long enough to draw on the ceiling. - Chesterton

Mojo Jojo

We hebben toch zo'n 170 leden?

Groetjes!

Alja

Dit was drie of vier jaar geleden Wink (die goeie ouwe tijd)

><>

T

En hopelijk volgend jaar weer... Happy

Met een beetje PR en een toffe KEIweek moet dat helemaal goedkomen. (En er moeten natuurlijk niet teveel mensen van ichthus afgaan. Wink)

Optimism beats realism anytime Razz

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: