Forum

Meer dan 200 leden!

T
Friezin

Natuurlijk is de PR ook gewoon belangrijk

Hoor ik daar een sollicitatie voor de PRcie? Razz

Nee, ik wel een voor het retraitebestuur... vreselijk Wink

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

dirk
Mr. T

Natuurlijk is de PR ook gewoon belangrijk en moeten de goede scholen ook gewoon langs worden gegaan, maar als de harten en ogen de goede kant opstaan kan Gods zegen niet uitblijven me dunkt.

Dat zou ik niet zo durven stellen, zo de Heere het huis niet bouwt, vergeefs zwoegen de bouwlieden.. :\

Koffie Ergo Censeo Incubonem Delendum Esse

T

Ja, maar wanneer bouwt de HERE het huis? Dat bedoel ik ook met ogen en harten die de goede kant op staan. Want dan ga je niet iets bouwen wat God niet bouwt.

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Tjoardster

Hoevaak wordt er hier door Ichthus voor gebeden?

Lucas

Wees toch niet zo haatdragend naar elkaar toe, maar gun mekaar toch gewoon het beste! Laat mensen lekker naar de andere vereniging toe gaan als ze zich daar beter op hun plaats voelen. Christenen zijn christenen. Laten we dus samenwerken, in plaats van tegen elkaar.

Timswa
Lucas

Wees toch niet zo haatdragend naar elkaar toe, maar gun mekaar toch gewoon het beste! Laat mensen lekker naar de andere vereniging toe gaan als ze zich daar beter op hun plaats voelen. Christenen zijn christenen. Laten we dus samenwerken, in plaats van tegen elkaar.

Het is gewoon zo dat Ichthus een hele leuke vereniging is, alleen weten mensen dat nauwelijks tot ze ook daadwerkelijk meelopen of erop zitten. Dat heeft dus niet met haatdragendheid (zwaar woord!) te maken, maar gewoon met PR.

Pro Deo

Componist

Het is juist mooi dat Ichthus weinig leden heeft.
Er is nu meer 'ruimte', voor mensen die normaal minder sociaal zijn, om zich te ontplooien.

Ook is het nu meer een cult vereniging, prachtig juist!

Maargoed, eerlijk is eerlijk; voor échte feesten moet je bij meer bij NSG zijn, maar door Ad Alta Pueri zal een man niets missen bij Ichthus.

Studeren Friture Karikature

Timswa

Ik ben het helemaal met je eens, Componist! Al kunnen die Réveillers op hun manier ook best feesten, geloof ik.

Pro Deo

Componist

Timsma, het was toch 7,50 euri per positief bericht van jou over mij toch? Of 5 euri?!

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: